Mata współpracuje z McDonald’s
Mata, a właściwie Michał Matczak, to największe muzyczne odkrycie ostatnich kilku miesięcy. Jego utwory błyskawicznie zdobywają szczyty popularności, a ich treść komentowano nawet w stacjach informacyjnych. Wydany przez niego album pt. „Młody Matczak” w zaledwie kilka godzin podbił serwisy streamingowe. Krążek wydany 1 października już zdążył pokryć się podwójną platynową płytą i sprzedał się w nakładzie ponad 60 tys. egzemplarzy.
Zdobyta w dynamicznym tempie sława przełożyła się na kosztowne współprace. Jedną z nich zaoferował raperowi McDonald’s, a jej efekty możemy właśnie zasmakować w sieci restauracji. Firma zaproponowała Macie udział w reklamie oraz stworzenie własnego zestawu, w którego skład wchodzi Potrójny Cheeseburger, Średnie Frytki i Matchak Latte. Choć oferowany przez Maka posiłek wywołuje mieszane uczucia, to trzeba przyznać, że ta promocja była dla sieci strzałem w dziesiątek.
Dostał ofertę udziału w reklamie przed Matą. Odmówił w niej udziału
Jak donosi portal Pudelek, zanim McDonald’s podjął współpracę z Matą, myślał o zupełnie innym artyście, który mógłby promować swoją twarzą nową ofertę burgerów. Dziennikarze serwisu ustalili, że oferta udziału w reklamie trafiła najpierw do jego kolegi z branży… Taco Hemingwaya. 31-letni raper i autor wielu hitów, według źródeł Pudelka, miał odmówić współpracy z siecią restauracji. Dopiero wtedy McDonald’s zaprosił do udziału w swoim projekcie Michała Matczaka.
Taco Hemingway odmówił. Dopiero po tym, jak nie udało się namówić go na wzięcie udziału w akcji, zaproponowano to Macie
– mówi źródło pudelkowi.
Decyzja Taco Hemingwaya o odmowie promocji potrójnego cheeseburgera nie powinna jednak nikogo dziwić. Raper od początku swojej kariery stroni od wypowiadania się w mediach społecznościowych, bardzo rzadko udziela wywiadów i unika błysków fleszy. Choć instagramowy profil rapera śledzi ponad 457 tys. osób, to ostatnia fotografia w jego internetowej bibliotece zdjęć pojawiła się ponad rok temu, gdy artysta promował swój nowy album pt. „Europa”.
Wyobrażacie sobie zestaw Taco Hemingwaya w McDonaldzie?