Wraz z zaufanymi partnerami IAB (845) i innymi zaufanymi partnerami (489) przechowujemy i/lub odczytujemy informacje zawarte na Twoim urządzeniu, takie jak pliki cookie, przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory, informacje przesyłane przez urządzenia końcowe niezbędne do personalizacji reklam i treści, udostępnienie funkcji mediów społecznościowych pomiaru ruchu jak również dla rozwoju i poprawny naszych produktów. Za Twoją zgodą my, jak i partnerzy możemy wykorzystywać precyzyjne dane geolokalizacyjne i identyfikację poprzez skanowanie urządzeń. Przechodząc do serwisu zgadzasz się na wskazane działania.
Możesz wyrazić zgodę na powyższe cele przetwarzania poprzez kliknięcie w przycisk "przechodzę do serwisu", możesz również nie wyrażać zgody poprzez wybór ustawień zaawansowanych. W sytuacji braku zgody będziemy przetwarzać dane osobowe w innych celach na innych podstawach prawnych (informacje w tym zakresie dostępne są w naszej polityce prywatności). Poprzez kliknięcie w przycisk "ustawienia zaawansowane" możesz zarządzać swoimi preferencjami przed wyrażeniem zgody lub odmową udzielenia zgody. Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Multimedia Sp. z o.o. oraz informacje o możliwości sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w polityce prywatności. Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, zgoda będzie też podstawą przekazywania danych do naszych Zaufanych Partnerów z siedzibą w państwach trzecich (poza Europejskim Obszarem Gospodarczym).
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, a także złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W polityce prywatności znajdziesz informacje jak wykonać swoje prawa. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.
Administratorem tych danych jesteśmy my, czyli Multimedia Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, al. Waszyngtona 1.
Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:
Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej szczegółów znajdziesz w Polityce cookies.
W ramach Ustawień zaawansowanych, możesz swobodnie zarządzać prywatnością, decydując w jakich celach Multimedia Sp. z o.o., Zaufani Partnerzy i inni zaufani partnerzy mogą przetwarzać Twoje dane.
Multimedia Sp. z o.o. przechowuje i/lub odczytuje informacje zawarte na Twoim urządzeniu, takie jak pliki cookie, przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory, informacje przesyłane przez urządzenia końcowe niezbędne do personalizacji reklam i treści, pomiaru ruchu jak również dla rozwoju i poprawny naszych produktów, a także dane niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów oraz technicznego dostarczania reklam lub treści. Za Twoją zgodą my, jak i partnerzy możemy wykorzystywać precyzyjne dane geolokalizacyjne i identyfikację urządzeń końcowych, Zaufani partnerzy IAB oraz inni zaufani partnerzy przechowują i/lub odczytują informacje zawarte na twoim urządzeniu, takie jak pliki cookie, przetwarzają dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory, informacje przesyłane przez urządzenia końcowe dla celów opisanych poniżej. Możesz zgodzić się abyśmy wraz partnerami przetwarzali dane w celach opisanych poniżej poprzez kliknięcie w przycisk "zgadzam się" lub samodzielnie wyrazić zgodę lub odmówić zgody na poniżej wymienione cele przetwarzania danych. Kliknij w "zapisz i wyjdź" aby zachować swoje ustawienia. Pamiętaj Twoje preferencje mają zastosowanie do całej strony www. Zauważ, że niektóre cele przetwarzania twoich danych nie wymagają twojej zgody, ale masz w każdym czasie prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w polityce prywatności.
Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub podobne identyfikatory online (np. identyfikatory oparte na logowaniu, identyfikatory przypisywane losowo, identyfikatory sieciowe) w połączeniu z innymi informacjami (takimi jak rodzaj przeglądarki i informacje w niej zawarte, język, rozmiar ekranu, obsługiwane technologie itp.) mogą być przechowywane lub odczytywane na Twoim urządzeniu celem rozpoznania urządzenia za każdym razem, gdy następuje połączenie z aplikacją lub witryną internetową – w celach tutaj przedstawionych.
Reklamy mogą być personalizowane w oparciu o Twój profil. Twoja aktywność w ramach serwisu może zostać wykorzystana do utworzenia lub ulepszenia Twojego profilu odnośnie do spersonalizowanych reklam i treści. Efektywność reklam i treści może być mierzona. Raporty mogą być generowane w oparciu o aktywność Twoją i innych osób. Twoja aktywność w tym serwisie może pomóc w rozwoju i ulepszaniu produktów i usług.
Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam (442 partnerów)
Reklamy prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danej reklamy).
Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam (498 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania profilu odnoszącego się do Ciebie (który to profil może na przykład obejmować Twoje zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do pokazywania reklam, które wydają się bardziej odpowiednie, biorąc pod uwagę Twoje możliwe zainteresowania.
Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam (495 partnerów)
Reklamy, ktore są Ci prezentowane w tym serwisie mogą być oparta na Twoich profilach reklamowych, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach (np. przesyłane formularze, przeglądane treści), możliwe zainteresowania i cechy osobiste.
Tworzenie profili w celu personalizacji treści (222 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści niezwiązane z reklamami) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w usłudze, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania Twojego profilu (który to profil może obejmować możliwe zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje ewentualne zainteresowania, na przykład poprzez dostosowanie kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze łatwiej było Ci znaleźć treści odpowiadające Twoim zainteresowaniom.
Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści (195 partnerów)
Treści prezentowane w serwisie mogą być oparte na Twoich profilach spersonalizowanej treści, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w tym lub innym serwisie (bierze się pod uwagę przesyłane formularze, przeglądane treści itd.), możliwe zainteresowania i aspekty osobiste. Informacje te mogą zostać wykorzystane na przykład do dostosowania kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci przeglądanie właściwych (niereklamowych) treści odpowiadających Twoim zainteresowaniom.
Pomiar efektywności reklam (476 partnerów)
Informacje dotyczące tego, które reklamy są Ci pokazywane, jak również tego, jak na nie reagujesz, mogą pomóc określić, na ile dobrze zadziałała dana reklama na Ciebie lub inne osoby i czy cele reklamy zostały osiągnięte. Na przykład czy w ogóle widziałeś reklamę, czy ją na nią kliknąłeś, czy skłoniła to Ciebie do zakupu produktu lub odwiedzenia witryny internetowej itp. Jest to bardzo pomocne w zrozumieniu znaczenia kampanii reklamowych.
Pomiar efektywności treści (258 partnerów)
Informacje dotyczące prezentowanych Ci treści oraz Twoje reakcje na nie mogą zostać wykorzystane do określenia, czy (niereklamowe) treści dotarły – na przykład – do zamierzonych odbiorców i czy odpowiadały Twoim zainteresowaniom. Pozwalają się dowiedzieć, czy przeczytałeś artykuł, obejrzałeś film, słuchałeś podcastu lub sprawdziłeś opis produktu, ile czasu spędziłeś, korzystając z serwisu, jakie witryny internetowe odwiedziłeś itp. Pomaga to poznać znaczenie (niereklamowych) pokazywanych Tobie treści.
Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł (358 partnerów)
Można generować raporty na podstawie kombinacji zestawów danych (takich jak profile użytkowników, statystyki, badania rynku, dane analityczne) dotyczących reakcji użytkowników na treści reklamowe lub niereklamowe. Chodzi o identyfikację wspólnych cech (na przykład określenie, którzy odbiorcy docelowi są bardziej otwarci na kampanię reklamową lub treści danego typu).
Rozwój i ulepszanie usług (359 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie, np. odnoszące się do Twoich reakcji na reklamy lub treści, mogą być bardzo pomocne w ulepszaniu produktów i usług oraz tworzeniu nowych produktów i usług w oparciu o Twoje interakcje, typ odbiorców itp. Ten konkretny cel nie obejmuje tworzenia ani ulepszania profili czy identyfikatorów użytkowników.
Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści (93 partnerów)
Treści prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danego filmu lub artykułu).
Precyzyjne dane geolokalizacyjne i informacje o charakterystyce urządzenia mogą być wykorzystywane.
Użycie dokładnych danych geolokalizacyjnych (262 partnerów)
Za zgodą użytkownika do realizacji celów określonych w niniejszym powiadomieniu można wykorzystywać dokładną lokalizację użytkownika (mowa tu o promieniu nieprzekraczającym 500 metrów).
Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji (126 partnerów)
Za zgodą użytkownika może zostać wysłane żądanie o podanie określonych cech urządzenia użytkownika, które pozwolą na odróżnienie go od innych urządzeń (np. zainstalowane wtyczki i czcionki, rozdzielczość ekranu) – w związku z realizacją celów, o których mowa w niniejszym powiadomieniu.
Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
Twoje dane mogą być wykorzystywane do monitorowania i zapobiegania oszustwom (np. w odniesieniu do reklam i ich klikania przez boty) oraz zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego działania systemów i procesów. Dane te mogą być również wykorzystywane do korygowania wszelkich problemów, jakie mogą wystąpić u Ciebie, wydawcy lub reklamodawcy w związku z dostarczaniem treści i reklam oraz w związku z Twoją interakcją z treścią i reklamami.
Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
Niektóre informacje (np. adres IP lub funkcje urządzenia) są wykorzystywane w celu zapewnienia technicznej zgodności treści lub reklam lub w celu ułatwienia przesyłania treści lub reklam do Twojego urządzenia.
Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich
Decyzje podejmowane przez użytkownika dotyczące celów i podmiotów wymienionych w niniejszym powiadomieniu są zapisane i udostępniane tym podmiotom w formie sygnałów cyfrowych (np. ciągu znaków). Jest to konieczne dla zapewnienia aby te podmioty i usługi respektowały podjęte przez użytkownika decyzje.
Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
Informacje dotyczące aktywności użytkownika w usłudze mogą być łączone z innymi informacjami dotyczącymi użytkownika, pochodzącymi z różnych źródeł takich jak aktywność w innej usłudze online, korzystanie z karty lojalnościowej w sklepie lub odpowiedzi na pytania w ankiecie – w celach wyjaśnionych w niniejszym powiadomieniu.
Łączenie różnych urządzeń
W związku z celami opisanymi w niniejszym powiadomieniu można przypuszczać, że urządzenie użytkownika jest powiązane z innymi urządzeniami, które należą do użytkownika lub znajdują się w jego gospodarstwie domowym (na przykład gdy użytkownik loguje się do tej samej usługi zarówno na telefonie, jak i komputerze, ewentualnie korzysta z tego samego połączenia internetowego na obu urządzeniach).
Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
Urządzenie użytkownika może odróżniać się od innych urządzeń na podstawie informacji, które automatycznie wysyła, uzyskując dostęp do internetu (na przykład na podstawie adresu IP połączenia internetowego lub rodzaju wykorzystywanej przeglądarki) – w celach określonych w niniejszym powiadomieniu.