hity na MAXXa
hity na MAXXa

Vistula oraz Prosto. Kiedy streetwear spotyka klasykę!

To będzie współpraca roku! Vistula łączy siły z Prosto. Paradoksalnie dwie skrajnie różne marki modowe mają wiele wspólnego i stworzyły zaskakującą kolekcję na wiosnę/lato 2019!

Kiedy słyszymy Vistula przed oczami mamy idealnie dopasowany garnitur, białą koszule, eleganckie buty. Natomiast marka Prosto przywodzi na myśl zupełnie inne skojarzenia, luźny dres, sportowe koszulki, czapki. Kiedy więc słyszymy o współpracy tych dwóch przedsiębiorstw nie jesteśmy pewnie co z tego wyjdzie, jednak wiemy, że zapamiętamy to na długo.

To zderzenie światów okazało się konstruktywne. Przecieramy nowe szlaki, a ta współpraca to otwarcie się na nowego klienta. Reprezentujemy różne style, ale jesteśmy liderami w swoich dziedzinach, łączy nas wysoka jakość i staranność produkcji, która widoczna jest też w tej kolekcji – mówi Wojtek Sokół założyciel marki Prosto

Kolekcja wiosna/lato 2019 została podzielona na ubrania luźne i bardziej sportowe, na których pojawia się metka „VISTULA oraz PROSTO”, natomiast przewrotnie na klasycznych modelach możemy zobaczyć naszywkę „PROSTO oraz VISTULA”. Generalnie podział ten jest smaczkiem dotyczącym genezy projektu nietworzącym dwóch osobnych linii. Zarówno estetyki ubrań streetwearowych jak i klasycznych przenikają się dlatego cała kolekcja tworzy spójną całość.

Kolekcja VISTULA oraz PROSTO powstała na styku dwóch różnych estetyk i dwóch różnych tradycji. To jest jej największym atutem, (…) w rezultacie czego powstał miks rzeczy, które nie kojarzą się raczej ze stylem Vistuli i są też odmienne od tego, co robiło PROSTO. Wzięliśmy na warsztat rzeczy, które dla każdej z marek są kluczowe. Dla nas to garnitur, który pojawi się w kompletnie nowej sylwetce, przełamany elementami charakterystycznymi dla PROSTO, nie tylko z wyglądu, ale też w charakterze. Z naszej strony jest ukłon w stronę streetwearu, który jest dla nas czymś nowym, a dla PROSTO to wejście na terytorium, które jest czymś całkiem odmiennym stylistycznie – powiedział Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.

Oceń ten artykuł 0 0