Aktualne promocje w sklepach sieci Lidl
Lidl to jedna z najpopularniejszych sieci marketów w Polsce. Lidl Polska nie zamierza ustępować innym znanym dyskontom w walce o klientów i wciąż przygotowuje kolejne konkurencyjne oferty. Obecnie w sklepach można skorzystać z wielu kuszących okazji. Wzrok przykuwa zwłaszcza promocja „Drugi produkt 80% taniej” na wybrane praliny, dzięki której miłośnicy słodkości będą mogli naprawdę sporo zaoszczędzić.
Zasady są proste – wystarczy włożyć do koszyka dwa promocyjne artykuły (można mieszać je dowolnie), by przy kasie otrzymać 80-procentową zniżkę na jeden z nich. Z akcji będzie można skorzystać do piątku 14 października włącznie. Lidl zastrzega jednak, że produkty będą dostępne jedynie do wyczerpania zapasów. Dlatego warto się pospieszyć.
Młodych rodziców z kolei na pewno ucieszy specjalna oferta dotycząca pieluszek marki Lupilu Premium. W przypadku tej promocji, jeśli zakupimy dwa produkty, na jeden z nich możemy uzyskać 40-procentową zniżkę. Lidl podkreśla, że to szansa na zaoszczędzenie nawet 11,6 zł. Ale to nie wszystko.
Lidl i program promocji dla polskich rodzin
Lidl Polska w nadesłanej do nas informacji prasowej zapowiada, że „w związku z obecną sytuacją gospodarczą (…) uruchamia program oszczędnościowy dla polskich rodzin, czyli wzbogacony kalendarz promocji”. Co to oznacza? W najbliższych tygodniach sieć będzie miała dla klientów jeszcze więcej kuszących ofert.
Obserwując rosnącą inflację oraz sytuację ekonomiczną wielu rodzin Lidl Polska uruchamia nowe promocje, dzięki którym klienci zaoszczędzą co miesiąc jeszcze więcej. Do dotychczasowych specjalnych akcji Lidl Polska dołączone zostały: wielkie obniżki cen mięsa, wielkie obniżki cen owoców i warzyw oraz gratisowe środy przy zakupach z aplikacją Lidl Plus. Nowe akcje będą prowadzone co najmniej do końca listopada 2022 roku
– przekazano w oficjalnym komunikacie.
W sklepach będzie można zatem skorzystać już nie tylko ze stałych akcji takich jak Lidlowe ceny, Tania sobota w Lidlu czy kupony w aplikacji Lidl Plus, ale też z mnóstwa nowych ofert. Kusząco brzmią zwłaszcza „gratisowe środy”. Co tydzień w ten dzień użytkownicy aplikacji Lidla będą mieli dostęp do jeszcze większej liczby kuponów rabatowych.
fot. shutterstock.com
Autor: Maria Staroń