Książulo – najpopularniejszy tester jedzenia w Polsce
Influencer już kilka lat temu próbował swoich sił na YouTubie – tworzył wtedy jako Kolorowy Vlog. Największą rozpoznawalność przyniosły mu jednak testy jedzenia, które zaczął robić po dłuższej przerwie od działań w Internecie. Powrót na platformę jako Książulo zapewnił mężczyźnie ponad jeden milion subskrybentów. Jego recenzje mają realne przełożenie na działalność wybieranych przez niego lokali. Największa akcja związana jest z warszawską cukiernią, która od lat serwuje rurki z bitą śmietaną.
Książulo dołącza do WOŚP
Youtuber także gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Książulo i Wojek, który towarzyszy influencerowi podczas testów, wybiorą się na śniadanie, obiad lub kolację z osobą, która wygra charytatywną licytację. Aukcja wystartowała zaledwie dzień temu, a aktualna cena wynosi już ponad 12 tysięcy złotych.
W opisie podano więcej szczegółów:
OBIAD Z KSIĄŻULEM I WOJKIEM Śniadanie/Obiad/Kolacja - to Ty wybierzesz co zjemy, gdzie zjemy i kiedy zjemy.
Możemy iść na kebsa, chińczyka lub do restauracji - jak sobie życzysz, my nie wiemy, w czym gustujesz! Realizacje terminu ustalmy na cały 2024r - dogadamy termin wspólnie, tak samo lokalizacje żeby każdemu pasowało. Przyjmijmy, że w grę wchodzi cała Polska.
Rachunek bierzemy na siebie, a co!
mocno pic.twitter.com/lkWp6M5F5s
— książulo (@ksiazulo) January 15, 2024
Autor: Klaudia Dzięgiel