Dzięki współpracy z Glovo zakupy mają trafiać pod nasze drzwi błyskawicznie, nawet w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia. Biedronka poszerza tym samym swoje dotychczasowe usługi o możliwość codziennego korzystania z promocji, które do tej pory były dostępne wyłącznie w sklepach stacjonarnych.
Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka, podkreśla unikatowość nowej oferty:
Zakupów można dokonywać bez logowania jako gość sklepu, ale zdecydowanie korzystniej zalogować się własną kartą Moja Biedronka, dzięki czemu skorzystamy z wyjątkowo niskich cen oraz wielu promocyjnych okazji zakupowych znanych ze sklepów stacjonarnych i dostępnych tylko dla użytkowników kart Moja Biedronka. Pozwoli nam na to dość unikalne rozwiązanie: wydajny silnik promocyjny, z którym został zintegrowany sklep internetowy
– podkreśla przedstawiciel firmy.
Możesz zrobić zakupy spożywcze bez wychodzenia z domu
E-sklep Biedronki wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, oferując im nie tylko komfort zakupów bez wychodzenia z domu, ale również szeroki wybór produktów. W ofercie znalazło się około 300 produktów nabiałowych, 150 produktów mięsnych, prawie 140 produktów mrożonych, a także ponad 1100 artykułów z różnych kategorii, takich jak: produkty sypkie, konserwy, przetwory, a także artykuły dla domu, dzieci i zwierząt.
Nowa usługa jest teraz dostępna tylko na terenie Warszawy, z planami szybkiego rozszerzenia na inne regiony Polski. Minimalna wartość zamówienia wynosi 249 zł, z możliwością dostawy tego samego dnia za opłatą 19,99 zł. Biedronka umożliwia płatności online, w tym BLIK, PayU, Google Pay czy ApplePay, zapewniając klientom maksymalną wygodę i bezpieczeństwo transakcji.
Uruchomienie e-sklepu spożywczego przez Biedronkę to znaczący krok w kierunku dostosowania się do zmieniających się nawyków zakupowych Polaków, którzy coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie oferuje handel elektroniczny.