Kryzys, kryzysem – ale biznes musi być rentowny, a poza tym trzeba też z czegoś zapłacić pracownikom. Sieci sklepów, podobnie jak większość biznesów, nie wyszły jeszcze z trudnej sytuacji po pandemii i wciąż mierzą się z szalejącą inflacją. Niedzielne SMS-y rozesłane przez Biedronkę zdają się wskazywać nie tylko na nowy trend, ale i... na dobrze przemyślaną kampanię marketingową.
Dziwne SMS-y od Biedronki. Uderzają w Lidla
W niedzielny wieczór sieć sklepów wysłała do klientów intrygujące wiadomości z promocją na papier toaletowy. Otrzymali go ci, którzy korzystają z karty "Moja Biedronka" i wyrazili zgodę na komunikację marketingową.
Sieć w SMS-ie uderzyła w Lidla. Biedronka podkreśliła bowiem, że ma lepszą promocję na wspomniane rolki papieru. Poza tym firma postanowiła wprowadzić te same zniżki, które konkurent ogłosił w swojej gazetce.
W poniedziałek 5.02 w Biedronce papier toaletowy Queen 40 rolek 25,99zł/opak, a w Lidlu 11% drożej niż w Biedronce, papier toaletowy Floralys 40 rolek 28,99 zł/opak. Oferta Lidl z gazetki. A do tego w Biedronce 20 zł rabatu od razu, jak wydasz min. 299 zł z kartą MB. Tylko 5.02
– czytamy w treści wiadomości.
Wiadomość od Biedronki, fot. RMF MAXX
Wiadomość Biedronki jest odpowiedzią na pierwszą stronę najnowszej gazetki Lidla. Sieć sklepów stwierdziła w niej, że według "Faktu" ma najtańszy koszyk w Polsce. Firma pochwaliła się również, że pod tym względem po raz drugi miała pokonać Biedronkę.
Pierwsza strona gazetki Lidla, fot. Lidl
SMS-y sieci sklepów wywołały mieszane reakcje ze strony internautów. Oczywiście, nie zabrakło też memów. Sami zresztą zobaczcie.