Nowy smak Coca-Coli
Coca-Cola nie przestaje zaskakiwać fanów gazowanych napojów. Koncern po raz pierwszy od 10 lat wprowadza nowy smak swojego kultowego produktu. Jeszcze w lutym na półki amerykańskich sklepów trafią Coca-Cola Vanilla Orange oraz Coca-Cola Vanilla-Orange Zero Sugar.
Warto wspomnieć, że przed wejściem na rynek amerykański, nowy smak był wcześniej testowany w Kanadzie. Coca-Cola Orange Vanilla bardzo przypadła do gustu tamtejszym konsumentom. Kanadyjczycy polubili ja za „kremowy” aromat i stwierdzili, że smakuje ona „nieoczekiwanie znajomo”.
Nie wiadomo też, kiedy nowy smak trafi na inne rynki.
Nowy smak sposobem na konkurencję?
Jak mówi brand director Coca-Cola Trademark, Kate Carpenter, wprowadzenie nowego smaku ma zachęcić klientów do wybierania produktów właśnie tej marki. Dodała też, że w trzecim kwartale 2018 roku sprzedaż smakowej Coca-Coli w USA wzrosła o 2 procent, pomimo braku szczególnych działań marketingowych. Carpenter podkreśla, że to sporo wzrost, zważywszy na fakt, że coraz więcej Amerykanów rezygnuje z gazowanych napojów.
Koncern planuję nieabawem kapanię marketingową, której celem będzie wypromowanie nowego napoju. Wraz z wprowadzeniem smaku Orange Vanilla, w USA zmienią się również opakowania Cherry Coke oraz Vanilla Coke.
Przypomnijmy, że całkiem niedawno do polskich sklepów trafiła limitowana edycja Coca-Cola Zero Cinnamon. Kultowy napój z dodatkiem słodkawej, korzennej przyprawy był dostępny tylko do końca minionego roku i miał wprawiać konsumenta w świąeczny nastrój.
Autor: Adrianna Raszyk