hity na MAXXa
hity na MAXXa

"Darmowa" subskrypcja Spotify za zakupy w sklepie. Jak ją aktywować?

Spotify we współpracy z Żabką odpaliło wyjątkową promocję. Punkty zebrane za zakupy w sieci sklepów można teraz wymienić na 3-miesięczną subskrypcję Premium. Jest jednak kilka haczyków.

Spotify, fot. Shutterstock/Diego Thomazini
Spotify, fot. Shutterstock/Diego Thomazini

Spotify niedawno ogłosiło podwyżki miesięcznych cen za wszystkie swoje pakiety. Użytkownicy oczywiście kręcą nosem, bo nikt nie lubi płacić więcej za coś, do czego się już przyzwyczaił. Zwłaszcza że fala "trudnych, ale i koniecznych" podwyżek – jak to często argumentują firmy – przybiera na sile.

Spotify przez 3 miesiące za darmo. Nowa promocja Żabki

Sieć z Poznania zaoferowała swoim klientom kolejny praktyczny sposób wydania żappsów, czyli punktów, które zbieramy w aplikacji Żappka za zakupy w sklepach. Firma we współpracy ze Spotify udostępniła możliwość wymiany 500 żappsów na 3-miesięczny dostęp do subskrypcji Spotify Premium. W teorii oznacza to, że nie zapłacimy za niego ani złotówki, pomijając oczywiście zakupy zrobione w Żabce. Co ważne, z oferty mogą skorzystać wyłącznie nowi użytkownicy, którzy wcześniej nie wykupili płatnego abonamentu.

Aktywacja kuponu uprawniającego do 3-miesięcznej subskrypcji Spotfiy Premium nie jest skomplikowana. Wystarczy odebrać go w aplikacji za 500 żappsów, a następnie przy zakładaniu konta w Spotify wpisać udostępniony nam kod. Promocja aktywuje się wówczas automatycznie.

Podczas rejestracji w serwisie muzycznym konieczne jest dodanie metody płatności. Dlatego warto pamiętać, że po upływie 3 miesięcy przejdziemy na płatną subskrypcję. Ilość udostępnionych kodów jest ograniczona, a kupon wygaśnie pod koniec maja.

YouTube spowalnia działanie, jeśli korzystasz z blokady reklam. Widzowie chcą bojkotu
YouTube walczy z blokowaniem reklam, nie przebierając w środkach. Gdy serwis celowo spowolnił działanie serwisu interanutom korzystającym z adblocków, w sieci zawrzało. Niektórzy zapowiadają nawet bojkot platformy.

Oceń ten artykuł 0 0