W pogoni za modą
Nie od dziś światem kulinarnym rządzą trendy związane ze zdrowym odżywianiem. Instagram zalewają zdjęcia fitmodelek oraz fitmodeli. Co więc z taką modą ma zrobić popularna sieć fastfoodów? Dopasować się do gustów fitklientów! McDonald’s podążył za tym trendem i od niedawana w sieci restauracji można zamówić spersonalizowanego burgera oraz soki ze świeżo wyciśniętych owoców.
Dodatkowo sieć zdecydowała się wprowadzić kolejną nowość - frytki ze słodkich ziemniaków. To również efekt mody. Potrawy z batatów stają się coraz bardziej popularne, więc pojawienie się ich w ofercie, z pewnością zapewni firmie nowych klientów. Przypomnijmy, kilka lat temu produkt był już testowany, ale amerykańskie władze sieci barów nie zdecydowały się na ich wprowadzenie.
"McDonald’s Polska cały czas stara się poszerzać swoją ofertę o nowe smaki. Niewykluczone, że frytki z batatów pojawią się również w Polsce. Serdecznie zachęcamy do śledzenia naszej strony oraz fanpage’a na Facebooku" - przyznaje Biuro Prasowe McDonald’s Polska.
Sukces dwóch braci, czyli odrobina historii
San Bernandino w Kaliforni, rok 1940: dwóch braci Richard i Maurice zakładają przedsiębiorstwo oferujące burgery, frytki i koktajle mleczne. Proste menu, szybka obsługa były powodem szybkiego wzrostu popularności. Aktualnie jest to gigantyczna firma działająca i rozpoznawalna na całym świecie.
W Polsce pierwszy bar McDonald’s był otwarty w 1992 roku w Warszawie na rogu Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej. Niestety najstarszy bar w Polsce został zamknięty w 2014 roku. W naszym kraju mamy ponad 400 lokali w 150 miejscowościach. W lutym 2018 sieć zatrudniała około 20 tysięcy osób w Polsce.