Oglądalność śniadaniówek. „Dzień dobry TVN” na szczycie
Portal Wirtualne Media, powołując się na dane Nielsen Audience Measurement przygotował zestawienie oglądalności trzech najpopularniejszych programów śniadaniowych w Polsce. W listopadzie 2025 roku najchętniej oglądanym formatem pozostało „Dzień dobry TVN”, które przyciągnęło przed telewizory średnio 419 tys. widzów. W ujęciu rok do roku program TVN zyskał niemal 15 tys. widzów, zaś w porównaniu do października 2025 roku „Dzień dobry TVN” ma ponad 40 tys. odbiorców więcej.
„Pytanie na śniadanie” – wyniki oglądalności
Drugie miejsce zajęło „Pytanie na śniadanie” emitowane na antenie TVP2. Program w listopadzie oglądało średnio 327 tys. osób, co oznacza wzrost widowni o 27 tys. w porównaniu do października. Warto jednak zwrócić uwagę na niewielki spadek w ujęciu rocznym – poranny program stracił niemal 4 tys. widzów.
Ilu widzów ogląda „Halo tu Polsat”?
Na trzecim miejscu uplasował się program „Halo tu Polsat”, który w listopadzie przyciągnął średnio 228 tys. widzów, czyli o 30 tys. więcej niż w październiku. Program zyskał też niemal 13 tys. widzów rok do roku.
W „Halo tu Polsat” zaszły też bardzo duże zmiany w gronie prowadzących. Po wakacyjnej przerwie gospodarzami śniadaniówki Polsatu zostali również: Aleksander Sikora, Ola Filipek, Tomasz Wolny oraz Ewa Wachowicz. Program bez zmian prowadzącą także: Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Ibisz, Maciej Rock, Agnieszka Hyży, Katarzyna Cichopek oraz Maciej Kurzajewski.





