Imponujący efekt
Stylistyka wnętrza nawiązująca do lat 60. i 70., migocące żyrandole, wieczorowe suknie, eleganckie dodatki i one: dwie piękne kobiety śpiewające i tańczące w rytm znanego utworu „Yes Sir, I Can Boogie” hiszpańskiego duetu Baccara. Właśnie w taki sposób marka Reserved postanowiła zareklamować swoją najnowszą kolekcję. Do współpracy zaprosiła Joannę Kulig, o której ostatnio było głośno za sprawą jej fenomenalnej roli w „Zimnej wojnie” Pawła Pawlikowskiego oraz Jeanne Damas: jedną z najbardziej rozpoznawalnych francuskich influencerek. Efekt jest powalający!
Spot szybko zrobił furorę w sieci; w komentarzach pod filmem fani zachwycają się talentem Kulig oraz delikatnością Damas: „Joanna cud okraszony pięknym głosem i tym czymś co stawia ja na piedestale dla wyjątkowych .brawo!”, „Nie mogę przestać oglądać tej reklamy, jest niesamowita, przepiękna, kobieca i elegancka! Nasza Joanna jest sexy babką, ale ta cała Jeanne jest po prostu zniewalająco piękna, kipi naturalnym seksapilem!” – czytamy.
Czas na gwiazdy
To nie pierwszy raz, kiedy marka Reserved postanowiła zaprosić do współpracy znane twarze; wcześniej w ich reklamach brały udział m.in.: Cindy Crawford, Kate Moss, Irina Shayk czy Cara Delavingne:
Najnowszy, trwający niecałe dwie minuty spot nosi nazwę: „The show”. Kolejna część ma pojawić się 18 września. Będziecie czekać?
Autor: Katarzyna Solecka