Masowy problem techniczny z tymi zegarkami. Producent zabrał głos

W zegarkach firmy Garmin występuje błąd techniczny, który jest masowo zgłaszany przez użytkowników. Urządzenia same się resetują i nie wyświetlają tego, co powinny. Producent już odniósł się do sprawy.

fot. Shutterstock
fot. Shutterstock

Błąd techniczny zegarków Garmin

Od 24 godzin w sieci pojawiły się skargi od użytkowników, którzy masowo narzekają na błąd techniczny w zegarkach marki Garmin. Awaria objawia się tym, że urządzenia samodzielnie się restartują, a po uruchomieniu wyświetlają niebieską ikonę trójkąta. Zgodnie z informacjami przekazanymi przez serwis telepolis.pl, błąd dotyczy zegarków serii Descent, Forerunner, Epix, Fenix, Instinct, Tactix, Vivoactive i Venu. Producent nie wie jeszcze dokładnie, co może być przyczyną masowej awarii, jednak najbardziej prawdopodobną przyczyną jest błąd oprogramowania.

Producent zabrał głos

Jak czytamy w komunikacie firmy Garmin, marka jest świadoma, że błąd występuje. Zaleciła użytkownikom, aby ponownie zsynchronizować urządzenie z aplikacją:

Aby rozwiązać ten problem, naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aż urządzenie się wyłączy, a następnie włącz je ponownie i zsynchronizuj z aplikacją Garmin Connect lub Garmin Express.

Innym sposobem jest przywrócenie urządzeń do ustawień fabrycznych. 

Niespodziewane wieści od Maryli Rodowicz. „Troszkę się załamałam”
Maryla Rodowicz zabrała głos w sieci i przekazała, że zaczyna nowy etap swojego życia. Piosenkarka gościła na urodzinach Sobiesława Zasady i zadała mu ważne pytanie. Odpowiedź skłoniła ją do przemyślenia pewnych kwestii.

Oceń ten artykuł 0 0