Nowe, kontrowersyjne trendy?
Jak przyznaje redakcja pisma modowego Elle.pl “Dekolty widoczne od dołu były przecież odkryciem mediów społecznościowych już rok temu” – w tym sezonie nadszedł czas na medelki +. I ten plus nie oznacza rozmiaru, a dodatkową pierś. Na ten pomysł wpadła marka GCDS podczas trwającego właśnie mediolańskiego tygodnia mody.
Na wybiegu włoskiego brandu pojawiły się modelki o trzech piersiach wystających ze sportowych topów.
Warto wyjaśnić, że zabieg włoskiej firmy to jedynie element charakteryzacji, a nie poszukiwań fenomenów natury. Trzeba jednak przyznać, że widok może szokować i zdecydowanie działa zgodnie z założeniem - przyciąga uwagę.
O modzie jest głośno, o ubraniach mniej...
Marki modowe od lat przełamują stereotypy i udowadniają, że przyszedł czas na zmiany nawet w tym hermetycznym świecie. Na wybiegu pojawiały się już kobiety z brodą, bielactwem, dziecięce gwiazdy queer czy modelki plus size.
"Modelka Rihanny podczas tegorocznej debiutanckiej prezentacji marki zaczyna rodzić, a marka Gypsy Sport's już w 2018 roku zaprasza do współpracy Desmonda, "drag kid" z Brooklynu. O modzie jest głośno. Z tym że najmniej w kontekście ubrań"...
Czym jeszcze zaskoczą nas organizatorzy pokazów mody? Czy rzeczywiście nowe kolekcje nie są już w stanie przyciągnąć odpowiedniej ilości zainteresowanych? Czy takie zabiegi reklamowe staną się normą?