Witajcie w nowej bajce!
Polska kampania reklamowa promująca nowy serial Netflixa w oczywisty sposób nawiązuje do kultowej "Akademii Pana Kleksa". Popularna platforma streamingowa postanowiła puścić oczko widzom i zareklamować produkcję nawiązując do klasyki polskiego kina. Trzeba przyznać, że wyszło to bardzo dobrze! W świat serialowej akademii wprowadza nas Piotr Fronczewski wyśpiewując historie bohaterów "The Umbrella Academy" niczym kiedyś Pan Kleks w piosence "Witajcie w naszej bajce".
"The Umbrella Academy" - co to?
"The Umbrella Academy" to nowy serial Netflixa, który powstał na podstawie komiksów Gerarda Waya - dysfunkcyjna rodzina superbohaterów wspólnie próbuje rozwiązać tajemnicę śmierci ojca i zapobiec apokalipsie.
"Tego samego dnia 1989 roku niezwiązanym ze sobą w żaden sposób kobietom rodzi się czterdzieścioro troje dzieci. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że żadna z nich nie była wcześniej w ciąży. Siedmioro dzieci adoptuje przemysłowiec-miliarder sir Reginald Hargreeve, który postanawia przygotować je do misji ocalenia świata. Jednak nie wszystko poszło zgodnie z planem. Gdy dzieci weszły w wiek nastoletni, rodzinne więzy osłabły, a każdy z członków drużyny poszedł wswoją stronę. Teraz sześcioro ocalałych ponownie nawiązuje ze sobą kontakt na wieść o śmierci Hargreeve’a. Luther, Diego, Allison, Klaus, Vanya i Numer Pięć wspólnie próbują rozwikłać tajemnicę śmierci swojego ojca. Ze względu na dzielące ich różnice osobowościowe i mocno odmienne umiejętności, a także mroczne widmo globalnej apokalipsy, członkowie rodziny znów zaczną się jednak od siebie oddalać".