Zaskakująca decyzja
To już pewne: użytkownicy Showmaxa będą musieli pożegnać się z platformą, która będzie aktywna jedynie do końca stycznia przyszłego roku. Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl, takie informacje potwierdziła PR managerka platformy w naszym kraju – Magdalena Marzec. Jak wyjaśniła, taka decyzja wynika ze strategicznej decyzji koncernu Naspers o wycofaniu się z branży wideo w Internecie:
„Pomimo dobrych wyników i popularności serwisu, dalszy rozwój Showmax Polska, jako jedynej firmy działającej w obszarze wideo poza Afryką, nie mieści się w ramach przyjętej strategii zarówno MCG, która koncentruje się na kontynencie afrykańskim, jak i Naspersa. Showmax Africa będzie nadal działać jako część MultiChoice Group, a zmiany nie dotyczą pozostałych inwestycji Naspersa w Polsce”
– czytamy w oświadczeniu cytowanym przez portal.
„Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim partnerom, klientom i zespołowi Showmax, którzy wspierali firmę od momentu powstania prawie dwa lata temu i przykro nam, że ta historia się już kończy”
– dodano.
Showmax Polska: Krótki żywot
Co ciekawe, Showmax był obecny w Polsce od połowy lutego 2017 roku. Od samego początku postawiono na silną kampanię po to, by zachęcić odbiorców do korzystania z platformy. Jak czytamy na stronie Wirtualnemedia.pl, w pierwszym spocie wzięli udział m.in.: Ewan McGregor oraz aktorzy znani z filmów Patryka Vegi. Showmax Polska zasłynął głównie dzięki emisji satyrycznego serialu pt. „Ucho prezesa” oraz dzięki takim produkcjom jak m.in. „Rojst” czy „SNL Polska”. Będziecie tęsknić za Showmaxem?
fot.Pixabay