Wielki powrót „Must Be the Music”
Na początku marca na antenę Polsatu wrócił program „Must Be the Music”, wcześniej nadawany w latach 2011-2016. Ostatnią przed wieloletnią przerwą edycję śledziły ponad dwa miliony osób. Talent show, który przed laty cieszył się niemałą popularnością i był jedną z flagowych propozycji stacji, przeszedł sporą metamorfozę, bo z dawnej ekipy pozostał w nim tylko Maciej Rock. Współprowadzącymi są obecnie Patricia Kazadi i Adam Zdrójkowski, w jury zasiadają zaś: Natalia Szroeder, Sebastian Karpiel-Bułecka, Dawid Kwiatkowski i Miuosh.
Polsat, reaktywując „Must Be the Music”, na pewno liczył na sukces na miarę chociażby wielkiego powrotu „Awantury o kasę”. Wiadomo już, jaką oglądalnością cieszy się dwunasty sezon muzycznego show.
„Must Be the Music” – oglądalność
Według danych Nielsena program „Must Be the Music” po pierwszych trzech odcinkach gromadzi przed telewizorami ponad milion widzów. Jak podaje portal Wirtualne Media, największą popularnością cieszył się drugi odcinek, który obejrzało 1,17 mln osób. Pierwszy przyciągnął 1,08 oglądających, a trzeci poniżej miliona. Wspomniany serwis przypomina jednak, że tego samego wieczora TVP1 transmitowała mecz Polska-Litwa, który przyciągnął 3,7 mln widzów.
Dla porównania, pokazywana przed rokiem w tym samym paśmie jubileuszowa edycja „Twoja twarz brzmi znajomo” po pierwszych trzech odcinkach miała średnio 1,39 mln oglądających. Ten show ma obecnie przerwę w emisji i powróci na antenę Polsatu jesienią.
Autor: Maria Staroń