hity na MAXXa
hity na MAXXa

Węże 2018: Przyznano nagrody. "Botoks" pobił rekord wszech czasów

Rozdano tegoroczne Węże. Równych nie miał sobie "Botoks" Patryka Vegi, który wygrał w większości kategorii i pobił rekord plebiscytu. Pozostali nominowani musieli zadowolić się jedynie "ochłapami".

Kilka tygodni temu poznaliśmy tegoroczne nominacje dla najgorszych filmów i twórców w plebiscycie Węże. Antynagrody przyznawane są w trzynastu kategoriach, m. in. za najgorszą grę aktorską, za najgorszy film, najgorszy plakat czy teledysk, a także „występ poniżej talentu”.

O tytuł najgorszego filmu ubiegłego roku rywalizowały „Botoks”, „Labirynt świadomości”, „Na układy nie ma rady”, „PonadJa”, „Szatan kazał tańczyć” i „Zerwany kłos. Największą liczbę nominacji w tegorocznym plebiscycie otrzymały filmy „PolandJa” i „Botoks”, które zdobyły odpowiednio jedenaście i dziesięć nominacji. Prawdziwym triumfatorem Węży okazał się ten drugi. „Botoks” przy dziesięciu nominacjach zdobył dziewięć nagród, wygrywając w większości z trzynastu kategorii – w tym w głównej za najgorszy film. Wielkiego Węża „Botoks” otrzymał „za bezwstydny produkt, żerowanie na niskich instynktach i sprzedawanie starych dowcipów jako faktów”.

Taka liczba zdobytych nagród to rekord w siedmioletniej historii Węży. „Botoks” z dziewięcioma nagrodami pokonał dotychczasowych rekordzistów, „Kac Wawę” i „Smoleńsk”, które otrzymały po siedem Węży. „Jeden z najpopularniejszych filmów 2017 roku w naszych kinach uznany został za najgorszy polski film minionego sezonu” – poinformowała Popkulturowa Akademia Wszystkiego, która sprawuje pieczę nad plebiscytem.

Pełna lista laureatów Węży 2018 poniżej.

WIELKI WĄŻ – NAJGORSZY FILM ROKU

„Botoks” – za bezwstydny produkt, żerowanie na niskich instynktach i sprzedawanie starych dowcipów jako faktów

NAJGORSZA REŻYSERIA

Patryk Vega – „Botoks”

NAJGORSZY SCENARIUSZ

Patryk Vega – „Botoks”

ŻENUJĄCY FILM NA WAŻNY TEMAT

„Botoks”

NAJGORSZA ROLA MĘSKA

Piotr Stramowski – „Botoks”

NAJGORSZA ROLA ŻEŃSKA

Małgorzata Krukowska – „Totem”

WYSTĘP PONIŻEJ TALENTU

Grażyna Szapołowska – „Botoks”

NAJGORSZY DUET NA EKRANIE

Marieta Żukowska i Piotr Stramowski – „Botoks”

NAJBARDZIEJ ŻENUJĄCA SCENA

seks z psem – „Botoks”

EFEKT SPECJALNEJ TROSKI

płód po aborcji – „Botoks”

NAJGORSZY TELEDYSK OKOŁOFILMOWY

Dempsey & Tune Seeker – „Dwie korony” – „Dwie korony”

NAJGORSZY PLAKAT

„Na układy nie ma rady”

NAJGORSZY PRZEKŁAD TYTUŁU ZAGRANICZNEGO

„Once upon a Time in Venice” – „Jak dogryźć mafii”

Oceń ten artykuł 0 0