28 września, na dachu McDonald’s w Nieporęcie, bambi zaprezentowała swoje największe hity, w tym ostatni singiel „Madonna”. Wydarzenie to było wyjątkowe nie tylko ze względu na lokalizację, ale również format – koncert był dostępny do oglądania na żywo za pośrednictwem aplikacji McDonald’s, co pozwoliło na niecodzienną interakcję z fanami. Dzięki technologii AR, występ artystki mógł być obserwowany przez każdego, kto zdecydował się odwiedzić wybraną restaurację i skierować aparat telefonu na jej dach. To pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, łącząca muzykę, technologię i gastronomię w jednym.
Zestaw bambi – wielki powrót
Raperka nie poprzestała jednak na muzycznej uczcie. Do złotych łuków wraca bowiem zestaw bambi, który zadebiutował 10 września i błyskawicznie zdobył serca fanów marki. Składający się z:
- Cheese&McNuggets Box,
- kultowych kawałków kurczaka McNuggets®,
- Serowych Cheddar Gwiazdek,
- porcji frytek oraz
- Czarnego sosu bambi,
zestaw ponownie jest dostępny od 1 października, wyłącznie dla użytkowników aplikacji McDonald’s. To odpowiedź na ogromne zainteresowanie i szybkie wyprzedanie się pierwszej partii tej limitowanej oferty.
Merch dla fanów bambi i McDonald’s
Ale to nie koniec dobrych wieści. Już 8 października w aplikacji McDonald’s pojawi się kolekcja merchu bambi x McDonald’s, w skład której wejdą bomberki, t-shirty, szlafroki, czapki, okulary oraz specjalne mikrofony. To prawdziwy rarytas dla fanów raperki. Aby zdobyć te limitowane gadżety, wystarczy zbierać punkty w programie lojalnościowym MojeM Nagrody i wymienić je w dniu dropu.