hity na MAXXa
hity na MAXXa

Uwielbiane na całym świecie chipsy znikną z rynku? Zaskakująca decyzja producenta

Wielbiciele chrupiących przekąsek mogą być zaskoczeni. Producent kultowych chipsów Doritos, firma PepsiCo, zapowiada rewolucyjne zmiany w kształcie swojego produktu. Zamiast tradycyjnych trójkątów, na półkach pojawią się... chipsy kwadratowe. 

fot. shutterstock.com
fot. shutterstock.com

Kultowe chipsy przejdą do historii? Zaskakująca decyzja producenta

PepsiCo, producent kultowych przekąsek marki Doritos, zaskoczył fanów na całym świecie, zapowiadając wprowadzenie wersji kwadratowej swojego flagowego produktu. Ujawnienie tej informacji w Wielkiej Brytanii wywołało ogromną falę komentarzy wśród konsumentów. Zmiana słynnej przekąski z kształtu trójkąta na kwadrat, jeśli do niej dojdzie, będzie jedną z największych w historii tej marki. PepsiCo zapowiada, że ujawni dalsze szczegóły jeszcze w tym miesiącu.

Oficjalny komunikat ws. chipsów Doritos

Rzecznik koncernu PepsiCo, w rozmowie z dziennikiem „The Sun”, miał powiedzieć: „Wspaniale jest wiedzieć, jak duże jest zainteresowanie kształtem naszych chipsów. Jak już widzieliście, kwadratowe Doritos są czymś, co badamy i oficjalnie ujawnimy więcej jeszcze w tym miesiącu”.

Zdania internautów na temat zapowiedzianych zmian są podzielone. Jedni czekają na nową odsłonę uwielbianej przekąski z niecierpliwością, a inni wprost wyrażają swoje niezadowolenie. 

Chipsy Doritos, znane z ich trójkątnego kształtu od momentu wprowadzenia na rynek w USA na początku lat 60-tych, stały się ikoną wśród słonych przekąsek. Być może nie wszyscy wiedzą, jak powstały. Ich historia związana jest z Disneylandem i... resztkami jedzenia. Na początku istnienia kultowego parku rozrywki pracownicy restauracji Casa de Fritos wynaleźli nachosy, wykorzystując stare tortille kupione od lokalnego sprzedawcy. Chipsy okazały się tak popularne, że w 1966 roku firma Frito-Lay wprowadziła je na rynek krajowy. Do 1993 roku były najlepiej sprzedającą się przekąską w Ameryce, a rok później zadebiutowały na rynku w Wielkiej Brytanii. Trójkątny kształt Doritosów, promowany jako idealny do maczania, oraz szeroka gama dipów i dodatków sprzedawanych na zagranicznych rynkach, przyczyniły się do globalnej popularności marki.

Oceń ten artykuł 0 0